tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Monday, October 31, 2011

Periksa akhir tahun..

Hei sume..kali in i aku nk citer tentang peperiksaaan akhir tahun..periksa belum habis lagi ..tp keseluruhannye susah lah gak..tpi plg susah agama sbb soalan die byk..susah nk hafal...kalau hafal awal-awal nnti lupe pulak..so..aku hafal lah last minute...x dpt jugak hafgal sbb byk sgt...tpi kelas aku nie pandai sgt..bile cikgu kuar kelas jp..sume mintak jawapan..isshh..isshh...teruk betul perangai..bile cikgu masuk sume diam..hehehe..normal lah tu..kiteeorang tiru sbb terdesak sgt...byk soalan x dpt jawab..nnti fail lah ...aku rasa bkn kelas kite org jerr..tpi..sume kelas lah kot.....sume 2x5 jerr..hahaha...


                          Hari ini aku rase gembira sgt..sbb..tadi cikgu sains tande kertas kite org..tpi x sume lh sbb x sempat..naseb baek kertas aku sempat..boleh tgk markah awal..hehehe..sains kertas 2 dpt..42 markah..mmg bangge lh..markah penuh 60 puluh..oke lah tu..tpi kertas 1..cikgu dh tande tpi lupe..markah kiteorg..aku x lah gembira sgt..sbbb x tahu markah penuh..tpi aku rasa x leh kot dpt "a"....erm..harap-harap dpt lh..huhu..oke lah bye..ini saje post aku...assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...