tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Sunday, November 27, 2011

Bakground blog !!!!!

                                              Assalammualaikum !!!!
                                                    Peacee ^_^v

Hai,hari nie aku nk ckp psl background blog aku...ahhh..akhirnye,aku dh jumpe background yg sesuai tuk blog aku...ini adalah keputusan muktamad..aku x kan tukar backgroud blog aku dgn secara tiba-tiba....hehehehe..(ayat gempak jerr)..kalau nk tau perkembangan blog aku.....selalu lah melawat blog aku nie....sesape yg x tau nk cari background kat mane..boleh lah klik link  di bawah...hehehehe

http://www.mycutegraphics.com/

aku cari background tu kat sini lah..sebenarnye aku byk cari kat tempat len.tpi x boleh msk dlm blog..so,aku ambik keputusan cari kat sini je lah...hehehehe....sape yg x mempunyai background yg cantek..ambik lah kat link tu okee...jgn malu-malu..hahahaha..

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...