tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Monday, November 14, 2011

Kini Berwajah Baru...



Hello,hari ini saye dh tukar  bacjground blog saye,ye lah..borink tgk yg lame tu..hehehe..lagipon yang ini lagi cantekk..dr yg hari itu..hahaha...sorry lah..background nie x leh komen..hahaha...harap2 korunk x marah lah yerr..hihihi...sebelum bace apeape dlm blog aku nie..korunk kne bace arahannye dulu..hehehe...lps dh bace tu berdoa lah yerr...mane lah tau..ade aku citer psl korunk..yang baik ataupun yg burukk..tpi.korunk jgnlah buat aku tulis psl korunk ..yg x baek plak eh..hehehehe...ok lah bye..muahhh

                                             A S S A L A M M U A L A I K U M ! ! !

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...