tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Tuesday, November 8, 2011

Perlawanan bola jaring..

Assalammmualaikum,kpd sume pembaca blog aku nie..hehe(x de sape pon nk bace)..hehehe..hari ini aku nk citer skit tentang perlawanan bola jaring td di sekolah..ini perlawanan antara kelas - kelas tau..hehehe..mesty ade yg tanye kan "ko main kerr???"

                                                 MAIN BOLA JARING???
      ngeri jerr aku men..hehehe..aku x men pon..aku mne reti main/.kang kalah terus..
    hihihi...tpi korunk nk tau x ape yg terjadi....kelas kiteorg mng.tpi x mng sepenuhnye..baru mng hari ini.esok kelas kiteorg msk pusingan akhir..hahaha...harap-harap mng lah..okee lah smpi di sini sje aku citer kt korunk..sebenarnye byk tpi itu tajuk len..sbb byk sgt peristiwa yg menarik pada hari nie...hahaha..
tgk tjk len plak kalau nk tau citer pd hari nie..haha

                                 A S S A L A M M U A L A I  K U M ! ! !







No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...