tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Monday, November 28, 2011

Tips:Pemilihan kawan

                                                            Assalammualaikum,
                                                                Peacee ^_^v     
Hai, hari nie aku nk kongsikan skit tentang pemilihan kawan...cehwaa..cehwaa.ayat gempak gilerr...(pemilihan kawan)hehehehe...mcm pemilihan pakaian dh kan...hihihi...kalau nk tau ini tips pertama aku..hehehehehe.

Pemilihan Kawan..

1)Mestilah memilih kawan yg berfikiran positif.

Contohnye:kalau korunk tgk kawan korunk tu bercakap benda-benda yg x elok tu..x yah lah kawan 
 ngan die..tpi kalau korunk nampak kawan tu asyik bace buku jer...ah kawan lah ngan die   

2)Jangan percaya kawan 100%

Contohnye:korunk jgn percaya 100% kat kawan tu..walaupon die asyik bace buku jer...tpi korunk 
 tanye lah asal usul dorang dulu...jgn trs percaya tanpa mengenal diri die yg sebenar..  

Ade dua tips dlm pemilihan kawan..so,sape yg tersalah pilih kawan..ubah lah..kalau nk ubah kawan tu..boleh tpi jgn terpengaruh plak..heheheh

Sesape yg dh pilih kawan yg betul...baguslah..hehehehe..oke lah bye..ini sje tuk hari nie..hihi...

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...