tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Wednesday, January 12, 2011

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN

Pada hari persekolahan yg pertama,saya berasa sungguh gembira apabila bersekolah.Maklumlah sekolah menengah kot.....hahaha.....saya dapat ramai kawan,semuanye baik-baik belaka.....Saya sekolah di SMKSM, saya masuk kelas 1cekal. Di dalam kelas saya telah memegang jawatan sebagai bendahari. Saya nie bukan pandai simpan duit pon tapi saya cuba pegang duit orang.......Sekolah tu banyak bukit tau,penat sangat bukan penat sebab belajar tapi sebab naik tangga...hahaha..kelakar kot.......boleh kuruskan badan..sesipa sekolah di situ hari-hari lah timbang nya.....

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...