tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Friday, January 14, 2011

MAMAT poyo...

hai sume nie aku nk cite skit nie ,kt
 sekolah ade sowang mamat poyo nie ,suke memarah plak ..haha perkara biase lah tu...tp aku bengang je..sbb ble aku nk kutip duit buku die nk marah aku ...ishhh3 teruk benar 'KALAU X NK BAYAR CAKAP LAH X NK BYR"heeeee.....tp x pe suke memarah hatinye mulie...haha..mulia ke?poyo je....
tp aku tau sume yg msk skolah  SMKSM nie sume nye mulia haha.....termasuklah aku...ade segelintir je yg x mulia sbb tangan die tu gatal sgt nk curi duit owang heeeee
bengang je....nasib bek lah die x  curi duit aku.....NEVER MIND...
tp mamat poyo nie td  ckp kt cikgu die nk cari spe yg mencuri nye..ishhhhh3
memang poyo lah....x pe itulah cite aku tentang mamat poyo nie.....nnti aku cite lg tau.....jgn lupe baca....

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...