tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Sunday, July 10, 2011

aku bengang ngan budak tu....

Nak tau sape budak tu? x leh bg tau nme...nnti terasa...aku x suke tul lah die tu....errr..blurr...sume benda nk ikut die jerrr..menyampah...boring tul lah...ramai dh boring giler ngan die....
aku pon x tau nk ckp ape dh...klau tegur mrh plak kan...nasib baek lah aku pandai klau x ...mati aku....
die tu dh l;ah bajet sgt errr.....aku x suke lar...blurrr......die nie skolah len ....x same skolah ngan aku....die perempuan bkn laki....ramai ah orang x suke die.....aku bkn nk ckp ape.....tapi agak-agak ar skit....dah lah kedeng....suke tiru org len....suke kutuk org.....suke hasut org......skit-skit nk merajuk...x munasabah langsung.....nk tau die tu spe .....kwnlah ngan die dulu baru leh tau....

1 comment:

  1. cam aq jer... tapi aq rasa x sbb ko ade sbebut KEDENGG.. tu so bkn aq kot... sbb aq x kedengg tau.. and cam mana nak kwn gann die klu x tahu nama die lol...

    ReplyDelete

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...