tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Monday, July 11, 2011

NANTI NK PERGI T.TITIWANGSA

Hai semua, nk tau x ari RABU nie kot,aku nk pergi TASIK TITIWANGSA sebab aku ade pertandingan permainan tradisional,HOO...malu doo.....pertandingan nie ade banyak acara/bahagian,contohnya, LAGA AYAM ,KETINGTING,SEOAKRAGA RATUS,LOMPAT UNTAI GETAH dan GALAH PANJANG.....
 huh.....malu lah nk men ....aku ngan faezah msk pertandingan galah panjang.....tp tak perr......aku akn kawal sifat malu....nasib baek ade faezah klau x malu aku.......aku x pasti aku gi ari rabu ke tak....klau gi ari rabu nie....kiteorg grk dari skolah pukul 12:00....x pe lah dpt jugak belajar....tp x best lah blk lambat......selepas perhimpunan PN.SAMSIAH akan berjumpa ngan kite orang tuk wat latihan...kiteorg x perlu risau tentang game tu....because kiteorg dh PRO...dh..huhu.....nnti aku cite masa aku blk dari sana nnti....tentang suasana kat sane dn ape yg berlaku.....

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...