tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Thursday, July 14, 2011

SEMASA DI TASIK TITIWANGSA

Assalammualaikum semua, aku nk cite kepada SEMUA pembaca blog aku dn semua FOLLOWERS aku....
Semalam aku gi T.TITIWANGSA ngan sekolah....dekat sana ade pertandingan tradisi 1 MALAYSIA....selepas perhimpunan cikgu suh kiteorg tunggu kat sini......cikgu nk bagi skit taklimat dan kite kena srhkn borang kpd cikgu ............cikgu suh kiteowang tnggu kt laman bestari.pd kul 11:00 a.m ....habis je cikgu ckp-ckp bas pon smpai ...masa tu kul 12:00 dah....kite gi sana naik bas......apabila sume org dh naik,,,bas pon gerak ah...ape lagi kn...smpai  sana kira-kira  dlm setengah jam....kite msk kt dalam tu......aku ngan faezah tlg cikgu ambil brg....banyak brg yg kena ambil seperti....makanan tgh hari., T-SHIRTS dn tag .......sume benda kiteowang  ambil 31 termasuk cikgu....

Selepas makan kiteowg tukar baju yg dapat tadi......selepas tukar dalam kul 2.00 kot kite owang  mula,,aku msk galah panjang...tapi susah gak lah......sbb dieorg men cara len...susah cara tu...walau mcm mne pon kena men gak kan.....habis perlawanan pertama dh penat......kite rehat jap..patu kite tgk bdk laki men .....sume skolah hantar budak FORM 5... skolah kite je hantar FORM 1..mne lah kite  blh lawan dorang.....dorang kn besar....skolah kite owang pon sudah dipanggil untuk perlawanan seterusnya....kite org jadi pengadang....emmm...blh lah gak men tu....penat ah muka dh merah....masa petang , org tu bg makanan kat kite...die bagi bihun goreng dan kuih...air ade tapi die buat dlm jug kite kena ambil sendiri lah....kite org ltk lah dlm botol tkt habis lak kan  huhu....

Selepas habis perlawanan kedua, kite dipanggil lagi tuk men lagi,,,kiteowang pon men lah kan ...masa tu kite jd penyerang...best lah dpt serang dulu kn....selepas men tu kite org mkn bihun tadi.......patu kite owang gi bergambar jap kan......ye lah msti kne ade gmbr...yg kelakar nya botak, kechik ngan yusri kena interview ngan my kids new dan berita adik...best lah dorang msk tv kau....pehhh.....kite owang x dapat msk final....tapi lelaki dpt....tamat lah permainan galah panjang...galah panjang permainan yg terakhir skali habis....

ehhhh..lega dh habis....owang tu suh sume skolah beratur tuk ambik hadiah....setiap skolah dpt dua hamper ngan sijil......skolah kiteowang menang galah  panjang dan laga ayam.... tu pon tempat ketiga..ok lah tu kite kechik...dorang besar....tut..tut kite menang..permainan len sume klh...masa nk balik tu ..botak blurr...die gi cium hadiah yg die dpt tu....aku tergelak ah...hahahahahaha........sume naik bas tuk pulang ke rumah....kite tata kakak-kakak dari skolah len tu....errrrrrr.......penat doo...aku tidur lah kn...penat...dorang leh lagi memekak.....memang tak lah........jalam sesak.....kate sampai kul 6.00 tpi x sempat nk blk kul 6.00 sbb jalan sesak gilerrr....kite tiba kat skolah kul  7.00...nk dekat maghrib dh...nasib bek x lagi...aku ngan faezah tunggu cikgu ....cikgu masa tu nk ambik kereta...aku nk blk.....yg len sume blk...selepas cikgu ambik kereta tu...kite owang ltk hamper kat kete cikgu patu blk....smpai rumah mmg ngantuk lah....tidur terus..smpai hari ini....kemas buku x,gosok baju pon x.....eerrr nasib bek x lambat gi skolah lagi......

ok lah.....aku nk tutup cite nie ..panjang sgt aku cite...penat menaip....tapi x pe walaupon kecewa sbb x menang ,,tapi semangat S.M.K.S.M tetap ade di hati......ok selamat malam sume.....semoga terhibur  dgn cite aku.......kehkehkeh..haha....komen-komen lah post aku nie...nk komen mesti kena bace lu...baru leh komen....hahahaha....

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...