tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Tuesday, July 12, 2011

NK PERGI ESOK....

yeah....esok nk gi  TASIK TITIWANGSA.Harap-harap sekolah kita menang ......ishhh...takut nie...klau kalah nnti PN.SAMSIAH mrh .... tu lah kiteorg kena wat bebetul......hooooo.....nervous..tp x sabar....perasaan malu nie tetap ade..dh lah org ramai hmmm....sabar je lah....semoga kiteorg berjaya.......kite gi sana naik bas......bestnya ...naik bas...bas air-conditioner .....belajar tetap belajar cuma masa terakhir je x belajar sbb kul 12:00 nk gi dh......hahaha.....klau kalah wat malu jer...kehkehkeh....errrr...blurrr....x silap aku dpt t-shirts kot.....
ok lah nk tutup cite nie...nk saya tulis lagi .....klau ade pape perkembangan saya bagi tau kepada SEMUA PEMBACA BLOG SAYA DAN FOLLOWERS SAYA........selalu lah visit-visit saya punye blog.....bukan lah cntk sgt pon...tp cume nk kongsi cite......

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...