tyerah blurr.....

My photo
kuala lumpur, Malaysia
Assalammualaikum,kepada semua pembaca blog saya,saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog saya.....

Monday, July 11, 2011

kasut dh koyak....

hello,aku nk kongsi cerita dgn semua pembaca blog aku nie....aku gi ke sekolah setiap hari,..pada hari sabtu aku berus kasut aku....semakin hari,semakin berbulu kasut aku.....klau berbulu tu x de masalah sbb skit jerr...ni tapak pon dh koyak cm ne nk jalan...aku ckp ngan mak aku...mak aku suh beli kasut bawah RM25.00 ke bawah...mnelah ade jual kn.....hahaha..lwk  lah mk aku nie....mk aku suh aku beli kasut yang bukak tutup....sekolah menengah mne lah ade org pakai kasut mcm tu...kasut tali ade ....kehkehkeh...huhu...hihi....sowey lah aku glk lelebih lak sbb ade org kte aku x de feel so aku glk lh biar ade feel skit.....hahahaha......kejap lagi aku nk minta duit kat BAPAK aku tuk beli kasut.....kasut tali eh..bkn kasut bukak tutup....hehehehehe....ok lah aku nk blah dh nie.......okey ....bye..bye..bye....hihihi..kelakar kot...bukak tutup..

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat di atas adalah kah milik Nur athirah...